bakat klart nu

Kom hem till mormor vid halv 11. Hade vara svenska idag så jag kände att jag lika gärna kunde vara hemma.
 men jag ska försöka vara duktig ett tag nu, har ju som sagt jullov om 8 dagar =) de ni kan bli något.
Sitter kvar hemma hos mormor, har ätit och bakat saffransbullar. hihi ska fika upp dom snart för jag ska hämta lars om en halv timme kanske. han ju på jobbet.

sen är det glamour, undrar om jag ska åka hem till farmor och titta på det.
hon har ju gjort illa ryggen så jag behöver nog hjälpa henne lite..
hihi
ja mer än så händer det inte så mycket i mitt liv.
Hoppas att du rebecka nu är nöjd med att jag skriver lite oftare än vad jag gjorde förut.
såg på din bligg att du har en hel del att titta in på. så du blir nog inte besviken om du nästa gång tittar in här och ser att jag inte har skrivit något. HAHA =)
ses i skolan imorgon,

puss på er!
xoxo / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback