STAN ` JULGRAN ´ JOBBA

Gick upp kvart i tio och fixade mig för en STANRUNDA med farmor, hade jätte mysigt tycker jag =) åt på kina och skrattade en del. Skulle träffa lina, camilla och Linas mamma men det gjorde vi inte. för dom var inte nere på stan.

Kom hem för ca 50 minuter sen, ska snart iväg för att hämta Lina och Camilla och jessica och åka till stängnäs för att jobba  på dansbandskampen. Är alltid lika roligt tycker jag.
Har precis också klätt granen med mamma, åh det är verkligen JUL snart. kan inte fatta det. Vad ska ni göra på julen?
Själv kommer den lilla släkt vi har hem hit och firar med oss, sen på natten ska jag sjunga i kyrkan! KOM DIT OCH TITTA! det är hur mysigt som helst.

måste åka nu, är redan försenad.
puss puss
xoxo / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback