Två skall man vara

Igår var det utgång som var kvällens nöje, eller nej! det var att träffa min kusiner igen dom blir bara sötare och sötare. älskar dom !
Men efter det var det dags att åka hem och börja dricka lite grann. jag drack nog en hel del men slutade rätt tidigt så jag var inte full när jag kom hem men konstigt nog så mår jag inte så bra idag iaf, hur kan det komma sig? det beror väl på mängden jag drack kansek.. jag hade trevligt sällskap och såg mycket snyggt igår, sångaren i bandet vvar ju inte lite het heller haha =)
Vid tvp kom mamma och pappa och hämtade oss vid stan, jag hade frida med mig hem och vi handlade mat med oss hem som smakade hur bra som helst ...

men men nog om det. ligger i sängen nu och orkar fan ingenting
mår rätt så bra tror jag, haha

ska nog ringa rebecka nu!
puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback