usch =/

Det är så hemskt jobbigt att se en människa bara försvinna ur sin kropp helt utan egen vilja.
Hur kan det vara möjligt att det är så det blir? vem fan är det som har bestämt att en sjukdom kan gå så himla långt.
min granne har canser och var mycket hemskt att se hur han har tynat bort helt och hållet.
jag tycker inte om att prata om sånt där och speciellt inte nu när det är så mycket som händer runt omkring.
Var precis inne där och hjälpte dom med att ta in honom i hyset, han var gul i ansiktet och helt mager, inte alls så som jag minns honom. Jag har undvikit att prata om det och att titta på dom, jag gör det inte med flit utan jag gör det för att jag själv tycker att det är jätte jobbigt.
Det var en pers att bara ta upp honom för fyra trappor till sovrummet. fy =/
Jag tycker inte att det borde f å vara så! Blir fruktansvärt ledsen av att tänka på det.
Dom får ingen balans, ingen styrka alls. och den enda styrka dom kanske har kvar är viljan, men efter att ha sett honom i ögonen tror jag ej att han har den kvar heller.

usch, och vi går och tjaffsar om små saker.
hur har vi mage att göra det? =/


Kommentarer
Postat av: ama

nemen, lisa nu pratar du allt ni nattmössan :P Vi vinner stort, så det är ingen idé att ni ställer upp ;)

Postat av: LINUS METS DU VET HAN

jag vet vad du menar. min farfar hade cancer för två år sen. jag vågade inte titta på honom :S

2008-12-13 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback