VET NI VAD?!!!!

Nej det vet inte jag heller.
Förutom det att jag tycker exakt lika dant som rebecka gör.
Det är så mycket skit, skit snack, vissa saker är sanning medans andra inte är det. Ibland finner jag inga ord.
Men med mitt samtal med min lärare idag kom jag verkligen fram till vad jag tyckte och vad jag vill. Det är både posetivt och negativt. Ett av dom är för mig, tänker inte säga vilket.

Dagen har förutom allt annat som hänt i skolan varit mycket bra.
Tog en fika med rebecka, åkte hem hit och sedan åkte vi till Lina och var där ett tag.
Sen var det dags för kören och nu sitter jag här =D och har så ont o mina ben, hur fan kan jag ha växtvärk? kan ni tala om det för mig? jag tror inte att jag kunde växa något mera. tycker att det räcker =) men men ..

ska lägga mig nu.
puss puss
xoxo / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback