fuck OFF

Jag är så trött på hela den här jävla situationen som pågår.
Det enda jag vill är att få bort denna skit snack, vad händer? jo det kommer ännu mera.
HAR NI NÅGOT PROBLEM MED MIG, kom snälla till mig och prata jag varken bits eller äter upp er.
Jag försöker och försöker, visst jag är inte heller guds bästa barn alltid, jag kan ha atteyd jag med, det vet jag om.
FÖRLÅT FÖR DET!!
jag kanske inte har någon rätt att säga till andra om jag själv anser att jag också har det, okej förlåt igen.
Men nu är jag bara så less på allt. Dom senaste dagarna/veckan har inte varit bra. inte någonstanns.
Det känns som att du unviker mig,
jag läser skit saker i sms.
och snart händer det väl något annat SKIT.

fyfyan.

Kommentarer
Postat av: becca

vad är det som har hänt? ;/

Postat av: mirre

du ber för myk om ursäkt...

2008-11-17 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback