jossan, jag mår bra!

Kom hem från västerås för ca en kvart sen .. vi har köpt en stor matta till vårat extremt fina uterum.
Sen åt vi på burgerking och jag måste säga för att jag aldrig har ätit där men det smakade riktigt bra.
Jag hade ju tänkt börja mitt nya liv idag, men NEJ så blev det inte. Får ta tag i det nästa vecka tror jag för imorgon ska
jag ut.

läste min mail nu också och fick reda på att jag inte får jobba på lördag! =/
nu börjar jag bli riktigt förbannad på det där. Det är alltid samma personer som får jobba. VAFAN är det?
Dom säger att dom tar dom som är mest erfarna, men hur fan ska jag bli erfaren om jag inte får jobba ? kan någon vettig människa svara mig på det? Åh vad arg jag blir!

ska kila
pusss

Kommentarer
Postat av: becca

Nu börjar jag också bli riktigt arg, jag tycker synd om er som inte får jobba, det här är ju för fan 3:e gången du inte får jobba! När ska ni få jobba igentligen kan man ju undra, hoppas du får jobba nästa lördag. i love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback