Öppet hus ´

Hade öppet hus i skolan idag, det var ganska trevligt måste jag säga :P mina föräldrar, mormor, lars och farmor kom dit och åt lite mat av mig. Tror dom var mycket nöjda =) jag gjorde inte så mycket men var nöjd med min egen insats ialf.
Ja, så mycket mera har det inte hänt. min vardag är just nu väldigt tråkig, det händer inte så mycket alls.
och om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är riktigt skönt, för att det har hänt så himla mycket på den sista tiden att jag nästan blev knäpp av all skit, så nu när det är lugnt är det HUR underbart som helst.

Simmade idag med skolan, det blev 20 längder plus en längd  där jag skulle livrädda en anna person, det var skit kul och eftersom att jag är bäst på att simma fick jag nästbäst tid. dom som slog mig var som som simtränade =) så det räknas inte.
ska nog köpa ett kort där och börja simma någon gång i veckan. för det är hur kul som helst att simma. älskar det =) jag simtränade förut själv, men sen kom jag in i någon ålder då jag tyckte att allt var tråkigt, och delvis är jag nog kvar i den nu med, men på ett anant sätt. haha^^

ska slå FRIDA NU =)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Rebecka ska köpa sim kort. du kan ju simma med oss :D

2008-11-25 @ 22:20:39
Postat av: JOhanna

Det var jag som skrev :P

2008-11-25 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback