Söndag

Tittar just nu på ensam mamma söker, fast det är paus så då tänkte jag passa på att skriva lite här
Helgen har varit mycket bra. Jag är så glad att jag har dom vänner jag har och känner att dom jag litar på kan lita på mig.
Ni vet vilka ni är alla =) <3
I fredags var jag med rebecka och jonte hos jontes pappa i torshälla.
I lördags var jag taxi åt mamma o pappa sen åkte jag hem till Frida och sov där.
Det är alltid lika mysigt att vara med henne, jag älskar dig Frida <3

Ska ni bo hos frida i tre dygnm. ska packa med mig en stor väska med grejer som jag måste ha där.
för det är så att Frida klarar sig inte utan mig när ola är borta. haha ^^ och snäll som jag är så sover jag där.

nu börjar det snart igen
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback