sweet home ODLARN

kom hem för ca 20 minuter sen, har varit på kören som jag alltid är på onsdagar. och det är alltid lika roligt.
Jag gjorde varma koppen till mig själv med sparris smak, Den var väl helt okej! =) ska nog våga prova något annat också.

imorgon om jag orkar så ska jag ta mig till badhuset och simma innan jag börjar skolan.
Får ställa klockan och se hur jag känner då, ni som känner mig vet ju hur det  brukar gå på morgonen för mig. haha^^

aja. hoppas att du hade en trevlig kväll rebecka? :P
ses i skolan imorgon
puss puss


Kommentarer
Postat av: becca

jag hade faktiskt en trevlig kväll :P

- visst var det gott med mat idag ;P

Postat av: becca

tralala, jag passar på att skriva en liten kommentar till eftersom att du klagade på att jag inte skriver någonting :P så nu jävlar, vänta du bara ;D

pussssss.

2008-11-27 @ 23:44:58
URL: http://laantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback