FETT KULIGT

Rebecka och jonathan har fixat min blogg nu så nu är det lite roligare att sitta här och skriva får jag hoppas,
Jag har ju då lovat Rebecka att skriva ett långt och roligt inlägg här.
Så det här inlägget tillägnar jag till REBECKA LANTZ.

I Fredags kom kusinerna hit och åt mat och vi lekta hela kvällen, dom är ju så underbara alltså. Man kan inte annat än att älska dom tre änglarna.

Ilördags vaknade jag typ halv tolv och gick upp och fixade mig sen följde jag med familjen till Tuna Park och handlade lite, det blev en nyklänning som jag sedan hade på krogen igår. Och jag måste bara säga det igen Med rätt människor, på rätt ställe på samma tid har man verkligen hur kul som helst.  Kan inte klaga på något som hände igår, eller jo jag sa lite pinsamma saker till någon som jag typ ångrar idag. och för att inte tala om vad rebecka skrev till samma "någon"  haha, det var som rebecka sa; hade vi inte festat så hade jag inte tillåtit henne att skriva så. Men ist så sa jag bara "mmm" . HAHA =) fyfan vilken rolig kväll jag hade med er.

Idag vaknade jag upp hos rebecka ca 09,15 och var i stort sätt pigg och kunde absolut inte somna om. Fattar inte varför =/ sen kom Pappa och hämtade mig för jag skulle hämta mina Elvira och Cornelia, min kusiner och ta dom till badhuset. Vi hade det jätte mysigt, sen åt vi på donken efter det.
När jag kom hem så kan jag ju tala om att jag somna som en stock och sov ett tag. sen blev det one tree hill som gällde =)

hoppas att det här räcker snuttis...
love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback