Kvälls ´

haha, förlåt mig rebecka! men jag snor din lilla " ´ "  <-------- Hoppas att det är okej haha^^

Kom precis hem, har tittat på Highschool musical 3 med Jonte, Rebecka och Oskar, Haha det var vi och alla 13 åringar som var på den..Såg en o en annan i våran ålder men dom var lätt räknade! =) Den var faktist bra, men jag och rebecka fick lite ångest .. VI VILL INTE TA STUDENTEN.! För hur det än är så trivs jag i skolan och med mina vänner och alla som går där =D jag är nog inte ensam om ni tänker efter??

IMORGON OCH TVÅ KVÄLLAR FRAMÅT DÅ SKA VI RÖJA ALLA RÖVAR!
För vi ska nämligen åka till tallin med båten viktoria. hihi =D
Jag börjar få pirr i magen nu känner jag.
Har aldrig varit på kryssning förut bara åkt båt till Danmark och det är ju inte samma sak har jag hört. så jag är jätte nervös.
åker med Rebecka Lantz, Michaela Malmström, Johanna Ravinale, Lina Wideman, Camilla Carlsson, Linus Mets, Jonathan Malmstedt, Emma Eriksson.

Fryser som ett as så nu ska jag ner i duschen.
See you soon

only three days left (A)

Kommentarer
Postat av: Johanna Ravinale

Du har ju glömt Emma! :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback