Måndag =)

Sitter du hemma hos frida och degar, hon tittar på cityakuten och jag är inte så värst intressead av det.
Har varit hemma idag men ska gå till Praktiken imorgon.. är ju trots allt min sista vecka.
Jag, Frida och hennes lillebror samuel bakade chokladbollar. haha ^^ kände mig som 10 år igen för jag och samuel bråkade om vem som skulle kladda med händerna. Men mogen som jag är så fick han göra det ! =)

Har inte hänt så myket mera idag. ska sova kvar här!
Och förhoppningsvis så vänder jag lite på mina inte så bra sov vanor!
Jag har för vana att somna sent, vakna sent och sen på kvällen igen inte kunna sova. jag kan ligga vaken till tre på natten och vara pigg som om klockan vore tre på dagen... måste bättra mig med det där.

vi höres.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback