One tree hill

Mys i fredags, jobb igår och åter igen mys ikväll.

Är hemma hos jennie och tittar på one tree hill. Just nu duschar hon för hon tycker inte om just de programet, men kan inte fatta varför, det är ju ett beroende och ett måste. Sen ska vi åka och sola och kanske hyra en film. Är lite film sugen måste jag säga.
Hur har ni haft de då? rebecka, hur var din första jobb helg sen du bröt fingret, eller sen jonte bröt de på dig (A) haha =) <3

I veckan vet jag att jag ska tillbaka till tandläkaren på en liten grej. sen vet jag inte =) men en sak som hänger över mig är att jag vet att jag måste träna. men åh, jag hade så ont sist jag tränat och det  var hemskt, men om jag hade fortsatt så vet jag att jag rätt snabbt att sätt resultat. =) så amanda karlsson, du måste vara ännu hårdare mot mig vad gäller träningen. HAHA

nu börjar de igen

/ L isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback