Vuxenpoäng

Åh detta var inte igår man skrev här, men det är fan inge kul att skriva alltså. Ibland är det bara så jobbigt, man ska fiska läsare hit o dit och det pallar jag inte. vill man läsa så läser man.

Klockan är 07,20 och jag är vaken, detta är inte riktigt riktigt skulle jag vilja säga. Men det är såhär att jag inte har sovit något inatt, har inte  varit trött sen har tiden bara gått och helt plötsligt var familjen vaken.
Så nu har jag äter god frukost som jag avnjöt tillsammans med vakna med the voice, fan Lisa du är på god väg ju.

Ska till strängnäs idag och äta julbord med alla sköna människor från DBK =D ska hem till sara först och dricka lite sen kommer mamma o pappa o hämtar oss och kör oss dit. ska faktist bli riktigt kul även om jag inte gillar jul mat sådär jätte mycket.

så ha en bra dagen vännerna mina.

/ L isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback