Måndag

Fick två väldigt intressanta mail idag, ett av min förra chef och ett av en gammal klasskompis från årby som för rätt länge sedan undrade om jag vill svara på några frågor om handbollen, och det är klart jag kan göra det. det ska bli kul faktist, var några svåra frågor som jag inte riktigt vet vad jag ska svara på men jag ska försöka vara så ärlig som jag bara kan.  ska ta och göra det imorgon tror jag, för idag är jag för trött.
Det var rätt skönt att det inte blev någon träning för mig och mamma idag hade nog inte pallat med det.

Imorgon är det tisdag och ännu en dag nrämare lovet nästa vecka som ska bli så skönt, jag längtar verkligen.
ska lägga mig och titta på tv nu

bye


Kommentarer
Postat av: becca

Okej! Ja passa på att umgås med bror din du! :) Jag är faktiskt sjukt avis på att dom åker bort i tre månader.. Hoppas dom får det bra ialf! :)

SES IMORGON SNYGGING ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback