Oj oj

Det var ju ett väldigt bra tag sedan som jag skrev här.
Har v arit sjuk sedan i fredags.
Det började med hals ont som visade sig vara halsfluss,
samma natt som jag skulle till läkaren började jag få utslag på kroppen och när jag senare skulle till läkaren så hade jag över hela kroppen och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. jag gick omkring inne på Apoteket och ville döda alla som satt där inne för att dom mådde bättre än mig.
Sen när både halsflussen och utslagen var över så fick jag ont i magen, och det är ju såklart en bivärkning på alla piller jag måste äta. men nu mår jag ÄNTLIGEN bra, (peppar peppar ta i trä).
Så jag känner mig en aning rastlös och min säng lockar ju inte så som den har gjort.

Imorgon ska ja vara med rebecka en stund, ska bli kul att träffa henne efter en lång tid!
skulle vara  barnvakt åt hennes två väldigt söta syterbarn. om man nu kan skriva så.

Det är något underligt med mig.
det är så att jag har drömt nu hela veckan om en och samma person,
det är inte samma drömmar men det är samma person i den och det kan återkomma vissa ögonblick men själva drömmen går ut på samma sak. Vill inte skriva riktigt vad den handlar om men jag tror att ni kan lista ut vad den handlar om. och då menar jag inte SEX! haha^^ vet vilken fantasi ni kan ha en del.
jag undrar om det betyder något. jag vet att det inte kan bli så ändå men jag önskar och har verkligen gjort det länge nu.
Väldigt länge, länge alltså! hahaha ^
jaja, men det är väl bara en dröm kan jag tänka mig.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback