23 November 2006

Jag läste precis i en mycket gammal privat dagbok. Och det ska man ju inte göra om man redan innan mår dåligt av något. Det väcker upp gamla minnen och känslor som man antingen har förträngt eller glömmt att man kände eller hade. För mig gjorde det de men på ett sett är det nog bra, för det fick mig att förstå varför jag har varit så ledsen över något jag egentligen inte bör vara ledsen över! Har haft blandade känslor för det eftersom att jag anser att jag inte gjort något fel...
Hur som helst så stod det, ( ska ej använda namn)"jag vill att hon ska kunna skratta med mig, gråta med mig, flumma med mig och jag vill att hon ska veta att hon alltid, vad som än händer ska kunna lita på mig att jag finns för henne. Hoppas även att jag kan lita på henne" Haft så mycket kul ihop sen en dag så tog det bara slut.
Vi båda stod ut med mycket sen en dag sprack det bara, kanske för oss båda jag vet inte!
Jag hoppas att vi någon dag i framtiden ska kunna svälja våra stoltheter och gå vidare. men tills dess vette fan alltså....

Blev nästan pigg nu, men bör ändå försöka sova.
ska upp skapligt imorgon och fixa mig, ska på stan med mamma.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: sandra

tack desamma <3

nee de var ju inte det, jag hade en jättebra nyårsfton. du då? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback