Alkohol ? !

Det är både gott och roligt att dricka. =) och man får mycket roligare ibland av lite alkohol.
på tal om det så har jag prov imorgon och jag kommer aldrig att klara av det. så jag tror att jag blir hemma och gör det en annan dag. har inte pluggat och det är hur mycket som helst och jag vill klara det på första gången, så jag får vara lite feg denna gång och inte göra det.

Imorgon är det som sagt Tisdag och det betyder att vi har idrott och det är ju hur kul som helst! fyfan . nu har vi slagit ihop alla HR 3:orna och det blir ju genast mycket roligare då. Sen kan jag nog inte påstå att det händer så hemskt mycket mera än det. får se vad som händer.

ska nog lägga mig nu. har ont i ryggen! =/
puss puss ...

Jag önskar att du var någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback