choklad hjärtan

Lördag natt med choklad. haha kan inte bli bättre =) nej jag skoja bara allt kan bli så mycket bättre om ....?
Tittade precis på Wallander - innan frosten! usch den är verkligen otäck, jag är glad att jag hade pappa o mama med mig. hade inte klarat av att titta på den själv haha^^
Imorgon kanske jag följer med familjen till västerås och går på ikea och tittar lite, har inget jag behöver men det kan vara kul att titta runt lite, eller så blir jag kvar hemma och åker till farmor och spela lite spel eller något.

jahaa .. vad händer nu då?
ska titta lite på tv och förhoppningsvis bli trött.
puss puss

hörs kanske sen om ni har tur.
JAG VET ATT JAG HAR NÅGRA LÄSARE. VILKA ÄR NI? VÅGAR NI BERÄTTA DET?


Kommentarer
Postat av: becca

rebecka lantz är jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback