hoj hoj

Det verkade ju vara så roligt för en del att hacka på att jag skrev att jag gick upp tidigt en dag. eller tidigt för att vara mig, så jag skriver väl igen att idag gick jag upp tidigt. För idag var första dagen i skolan efter jul. åh gud vilken ångest jag hade igår, jag ville verligen inte göra det igen. men men, som farmor brukar säga "ibland måste man göra saker som man inte vill!

Efter skolan så gick jag med rebecka och hennes klasskompis till hemköp och mötte upp hennes syster. Hon skulle till skolan och skälla ut en lärare som är dum i huvudet så vi var lite barnvakt åt hennes barn, dom barnen är bara för söta alltså. Jag frågade Oliver om man kokade mussli men det gjjorde man ju inte. utan man tog först fil, sen musslin och sen ställde man det på bordet. haha^^ höll på att skratta åt mig när han börjar förklara.
Efter det så åkte vi till Mälarbaden och lämna sängkläder som Jonte hade i bilen. och nu är jag hemma. Ska kanske ta bilen och åka till rebecka och spela lite WII =D för det är ju så kul ... WIIIIIIIIIIIIE hahah=)

btw. jag gick en promnad idag. hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback