Hur fan kan jag ha växtvärk?

Ska jag växa mera? nej det vill jag inte jag trivs bra i den längd jag har nu ju!
Usch . en sån seg dag det har varit idag! men ändå rolig. Prova vin och olika smaksätta vatten . kan ju bara tala om att saltvatten är nog det mest äckliga jag har druckit någon gång. i sommras när jag var i grekland höll jag på att spy flera gånger när vi var ute med båten. fyfan vad äckligt det är. haha =)
Sen kom jag hem fick ap god mat och sen drog jag till jennie och spelade kort och fick jätte mycket stryk två gånger. jag har verkligen ingen tur i kortspel! haha . inte i kärlek för den delen heller.

ska sätta på mig ett par shorts och dra ner och träna nu.
blev sugen .
puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback