Jag är mogen för min ålder

Gud vad det är kallt ute. Det är så man inte kan stå stilla en sekund ens!
Nu är det verkligen tur att man bor i sverige och har tillgång till varmt vatten som man kan duscha i! =)
Just de, på tal om vatten och tillgångar och så läste jag på någon annans blogg att hon hade blivit världsförälder. Och det vill min mamma med bli. det är bara det att jag vill ha mitt eget fadderbarn att ta hand om och skicka grejer till och så. få vara med genom han/hennes uppväxt och så. Men sen har jag läst runt och hört mig för lite och jag vill nog göra så som mamma säger att bli världsförälder, för vad är en 100 lapp för oss, visst det är mycket pengar! men det är mycket mycket mera för baren i afrika som inte har pengar, varmt vatten, rent dricksvatten, riktiga sänger att sova i, knappt kläder, inga leksaker, ingenting har dom! och vi klagar på kylan när vi har kläder. vi klagar på att vi inte orkar gå upp trappan för att hämta något. Jag ska fan sluta klaga och göra saker jag i vanliga fall inte brukar orka för att jag är LAT. GUD VAD JAG ÄR LAT. Men nu är det slut på det.

För imorgon ska jag ta en promenad till farmor på förmiddagen.
Ska ta mina hörlurar med Mix megapol i och sen ska jag vandra.
När jag kommer varm ska jag ta en varmdwdusch och sen ska vi äta mat.
Nu ska jag ner och prata med mamma om mina tankar sen ska jag göra te och titta på handboll.

Säg gärna vad ni tycker om att bli fadder o så!
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback