Jag vill inte förklara

vaknade av att telefionen ringde och det natruligtvis Frida haha^^ undra vad hon gjorde inatt! haha
Åkte och hämtade henne vart hon nu var och sen åkte vi hem hit och åt mat och hon lånade duschen och fräschade till sig lite, sen slocknade vi båda två i sängen ungefär en halvtimma och på den halvtimmen hann frida prata i sömnen! DET HAR JAG ALDRIG HÖRT HENNE GÖRA. fan vad jag skrattade. körde hem henne för ett tag sen för hon skulle till sin mamma och jag ska till jonathan o mälarbaden och festa till det lite grann =)
det blir nog trevligt.

Jag vaknar upp med tystnaden!

Kommentarer
Postat av: frida

HA HA HA asshole! ;)

2009-01-11 @ 22:31:44
Postat av: Frida

HA HA HA! asshole ;)

2009-01-11 @ 22:33:29
Postat av: rebecka

jag tycker det är dags att någon bloggar lite här ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback