Onsdag då (;

Har haft en del grejer att göra idag, började halv nio och hade servering! men gud vad jag kände mig konstig jag som i tunnelsyn hela morgonen fram till typ 11. Det var skit läskigt! Men jag bestämde mig för att jag skulle klara mig genom hela dagen utan att gå hem så då gick det bra. sen efter det hade jag bordsdekorationer och det var skit kul. gjorde en blomkruka med rosor och lite annat grönt och fint i . Och såklart blev det massa skratt också. gud så kul det var ser redan fram emot nästa gång ..
Efter skolan åkte jag till jennie och nu kom jag hem.

Jag vet rebecka att min uppdatering är väldigt dåligt, men vissa tider är det roligt att skriva! det är det inte nu.
Saknar dig i skolan btw.
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback