snart sängdags

Ingen uppskattning får man .
Han säger aldrig något gott till mig,
aldrig att jag gör något bra,
aldrig att jag är fin.
DET ENDA JAG FÅR ÄR SUCKAR OCH PUSTAR OCH HAN GLOR PÅ MIG.
jag försöker och försöker men han har bara en sak i huvudet.

ska försöka somna tidigt idag.
ska snart lägga mig och titta på Tila tegulia på tvn.
haha det är alltid lika kul att titta på när tjejer och killar gör bort sig i tvn bara för att få vara med en känd och snygg tjej.
men visst, vissa blir säkert förälskade, men inte så kära som dom utger sig för att vara.
Jag tycker det är rätt patetiskt!

nog om allt det där nu.
ska dricka upp mitt te, bädda sängen och hoppa i den .
ha en bra natt nu.
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback