THIS WEEK

Jag har i stort sätt bara sovit hemma denna vecka.
Var med jennie idag, i söndags och igår var jag med Frida! Men jag har ändå haft en skön vecka hittils.

Blev lite små irrierad i bilen på vägen hem idag, jag och jennie planerade att vi skulle åka upp till hennes syster på tisdag nästa vecka för att jag trodde att vi var lediga då för att det var röd dag! MEN NEJ, jag var helt lost när jag sa det för jag tog fel på tisdag. Det är ju idag som det är RÖD DAG! åhh.
Och imorgon börjar skolan som sagt. Pallar jag det? Nej det gör jag inte. men det är väl bara att bita ihop. åh, jag har ångest, jag vill inte. jag vill ut och resa, ha massa pengar och en kärlek vid min sida? har jag något av det?


=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback