Ibland är livet härligt

Åh kom precis hem, har varit ute med brorsan och pappa och åkt motorcykel =) det är så jävla roligt ibland att bara åka, jag tror vi har åkt i typ två timmar. Och man hinner tänka så mycket när man åker, för nu är det sol och det är helt underbart att vara ute och glida. fast,..... vi glider ju inte alltid.

Idag blev det stan med farmor ett par timmar. gick även med henne upp ett tag. mamma kom och hämtade mig óch strax där efter kom frida hit, vi pratade, åt mat och spelade kort med brorsan.
efter det har jag fan inte gjort ett skit.

Imorgon är det tisdag och det är jobbardags igen. fan jag orkar inte=/ att veta att jag ska jobba i 8 dagar utan vila. men jag klarade det förra gången och jag får mycket pengar. höhö

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback