naajs

Detta är då mitt första inlägg på min nya data.
Känns helt underbart att äntligen ha sin egen bärbara data, slippa tigga efter mammas hela tiden.
Har lite kvar att fixa på den här sen är den klar att köra på som vanligt med.

Imorgon är det midsommar. det betyder god mat, trevligt folk och massa jävla kul.
ser verkligen fram emot dagen imorgon.

Min chef ringde idag och frågade om jag kunde jobba nästa vecka,
och självklart tackade jag ja. behöver alla pengar jag bara kan få. för just nu ät jag verkligen en fattig student. har inga pengar alls och det är inte alls kul.
men men sånt är livet. nu har man ju inte den tryggheten kvar längre då man vet att man hade skolan att gå till varje dag.
men jag klagar inte alls, för jag trivs att inte gå i skolan längre. det är helt underbart skönt att veta att nu behöver jag inte sitta i skolbänken längre om jag inte själv vill. hahaha

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback