oh

Shit vilken påfrestande dag det har varit idag.
är helt slut nu när dagen äntligen är över. vaknade idag rätt sent av att jag hörde att det var någon som inte alls mådde bra, det visade sig vara farmor som inte mådde bra alls. Hon hade ont i magen och ryggen och fick inte behålla något av det hon åt eller drack, rätt uttårkad alltså. Så jag satte på mig kläder fort som fan och åkte till apoteket och köpte vätske grej åt henne och sen åkte vill till akuten. Väl framme så fick vi sitta i kanske 10 minuter och vänta på att det var våran tur. sen fick hon en säng att ligga på för hon orkade verkligen inte sitta upp.. sen fick vi vänta ytterligare 40 minuter på att hon skulle bli undersökt, sen när det var klart fick vi vänta typ 3 timmar på att hon skulle få träffa en doktor som en gång till skulla kolla henne. sen ännu en gång fick vi vänta en halv timme på att tabletten hon fick skulle värka. sen så fick vi åka hem, och gissa om vi var trötta. vi satt från fyra till halv nio. fyfan vad segt det var, men vad gör man inte.

Efter det var jag tvungen att röra lite på mig så jag följde med lina, sandra johanna och något ragg till sandra hem till henne och badade i hennes pool. kan ju tala om att det v ar lite kallt alltså.
 haha men jag som älskar att bada hoppade i först och var i sist. haha..

nog för mig.
ha det gött.
imorgon ska jag jobba:D


Kommentarer
Postat av: becca

Börjar du jobba nu? =) Vad skönt =)

Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva "lyxliv?" Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma!



klicka er in på min blogg, lr gå in på länken ovan! det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-23 @ 18:40:52
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback