värsta dagen på länge

kan ju tala om att jag hade en jävlig dag idag, eller den slutade bra.
hade planerat min morgon redan igår kväll. jag skulle till jobbet, dricka kaffe och äta frukost innan jag började jobba. men nej så blev det inte, min bror tar bilen fast jag sa nej, men lyssnade han? NEJ det gjorde han inte och det gjorde mig jävligt arg, jag blev så arg att jag blev ledsen. kom för sent till jobbet, hungrig var jag och trött och hade massa andra tankar i huvet än att jobba. var rödsprängd i mina ögon och mådde piss alltså. Tänkte att jag kunde ta en snabb macka innan jag sätter igång. jag var bara två minuter för sent. när jag börjat äta och har ungefär halva kvar så kommer en jobbarkompis in och snäser åt mig att jag minnsann ska börja jobba när jag kommer till jobbet, fy fan, det gjorde inte saken bättre och kände mig helt bortglömd hela dagen, ingen tilltalade mig om jag inte tilltalade dom. fyfan vilken jävla dag.
När jag lugnat ner mig så kommer jag på att jag glömt min matlåda hemma så det blev enbart en macka till lunch, men jag var dock inte hungrig heller. Har inte mått så sämst på en hel dag förut.

Men när dagen var slut på jobbet så hämtade mamma, pappa, mormor och lars upp mig och vi åkte till lager 157 och shoppade. Det kändes verkligen bra. jag tänkte inte på något annat så det var bra. Men när vi satt och fikade så ringde min bror igen och bad omursäkt, så denna gång kunde jag inte vara arg och tog emot den. så nu är vi sams igen.
det känns bra faktist, det är aldrig kul att gå omkring och vara arg. eller hur?

detta var min dag.
hur har éran sett ut?

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback