Wiee

Arbetslös ett tag till iaf.

Fick för oss att åka till lager 157 idag, så vi brummade iväg dit, handlade lite och tog oss en fika som ingen tyckte om. haha. rekomenderar inte deras fik så hemskt mycket.
sen blev det middag med familjen på kina, mycket mat blev det och nu är jag verkligen äcklit mätt.

åh, har ju inte skrivit något om studenten heller som jag lovade. Men åh så roligt det var.
Kommer alltid att minnas den dagen, alla var så fina och uppklädda från tå till topp. alla vr glada och det var inget tjaffs som det alltid annars var.
Flaket var det absolut roligaste på hela dagen. Vi dansade och hade kul och drack och drack.
Fick åka en silvrig cab hem med en av addes kompisar.... åhhh vad det var roligt. hihih =)
Sen var jaghemma med familjen och släkten, öppnade massa presenter som var otroligt fina. sen bar det av till lina, festa lite och sen blev vi hämtade i limo som tog oss till blå där vi dansade och hade kul hela natten.

som slut ord på detta inlägg vill jag faktist klaga lite på en person.
Du beter dig inte särskillt bra, dina ord säger en sak men dina handlingar är helt tvärtemot av det du sagt till mig.
måste säga att jag är grymt besviken på hur du beter dig. trodde inte att du var såhär, men ack så fel man kan ha.

nej nog om detta.


Kommentarer
Postat av: becca

Men du ska väl jobba på sjukhuset? :)

Postat av: frida

who?

2009-06-15 @ 20:40:32
URL: http://fridahumblaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback