Afternoon =)

som vanligt så frysr jag som en gris här hemma hos frida. Och katterna är där uppe så jag kan intevärma mig på dom heller. kanske ska ta gå upp och hämta dom så jag har någon att värma mig på. Frida är inte hemma heller. hon kommer nog om någon halvtimme.
Blev även lite sugen på att titta på film haha blir nog dirty dancing som vanligt, jag bara älskar den filmen. DEN ÄR BÄST =).

Igår var en lugn kväll med lets dance och massa goids och dricka. och en mycket god middag som mickis och frida gjorde, jag var lite sur och hade ont i magen så jag hjälpte inte till. ikväll kommer hennes famlj hem igen så jag får sova hemma inatt. kanske =)

ska krypa ner under täcket nu
se yaa

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback