BAJS!

Jag vet inte varför jag blir så arg över det här.
vi gjorde kanske inte vårat bästa men vi gjorde ändå det vi kunde och det vi skulle göra.
Nu ska vi behöva lägga till lite saker och det känns mycket jobbigt tycker jag.
kan inte få bort min arghet ju, vad är det här? inget att bli arg över. jag är nog mera besviken på att jag inte gjorde mitt bästa i det här, men det är så jävla mycket nu att jag får panik över att jag måste göra så mycket saker för att klara min skolgång så bra som möjligt. jag känner en en stor press på mig från många håll, en press som jag inte riktigt kan hantera känner jag. När det blir så, så struntar jag i allt och det är ju inte heller bra. jag har en hel del kvar jag behöver göra. Men det känns som att det tar stopp. jag har några prov som jag inte har gjort. åhhh jag blir galen.
Det är nog därför jag har varit så jävla sur och grinig den sista tiden och det har gått ut över dom som jag älskar.

VILL BARA SÄGA FÖRLÅT TILL ALLA.
JAG HAR MÅTT DÅLIGT OCH DET HAR FÅTT GÅ UT ÖVER ER.
NÄR DET ÄR SÅ, SÅ TAR JAG ÅT MIG AV VAD ALLA SÄGER OCH GÖR.
FÖRLÅT MIG.
JAG ÄLSKAR ER OVASETT <3

Nu ska jag snart följa med mickis till cafet och handla lite gott skulle jag tro. sen halv tre så ska vi gå igenom vinerna som vi ska sälja idag i restaurangen. För ikväll kommer mamma med sina jobbarkompisar och äter. hihi =) ska se till att mamma blir på lyset ikväll. haha .. =) för vi har drinkafton ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback