beep test

åh det gick ju inte bra kan jag ju redan nu säga. men jag förbättrade mig iaf tror jag och det är väl det som gäller antar jag :) jag gick heller inte av först och det är jag glad över. jag kunde verkligen ha gjort bättre ifrån mig men jag är hela tiden så inställd att jag ska kliva av när det blir jobbigt, men det är en dålig egenskap hos, finns det fler?

väntar nu på att frida ska ko mma hem men det kan nog ta ett tag så kanske ska titta på AA nu ist för den, för då skulle hon se något annat och det är ju alltid roligt med sällskap.
så får se hur jag gör.

hennes katt ligger i mitt knä nu och den är helt underbar.
jätte mysigt, och för ett tag sedan så kom hennes andra katt fram och började äta mig i håret. dom är inte riktigt kloka.

får se om det bli våfflor när hon kommer hem eller om det bli imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback