Big brother

Mamma fyller 44 år idag så det blev lite fika idag med tårta och annat gott.
Farmor, mormor och sussi o conny kom hit och fikade med oss.. mycket trevligt.
Nu sitter jag och väntar på att BB ska börja så jag kan få sova någon gång,, om jag nu blir trött vill säga.
börjar bli trött på att jag inte kan sova om kvällarna, en kompis tycker att jag borde kolla upp det och det kanske jag ska göra också? vad säger ni? jag känner ju att mina skola och min lust till allt blir drabbat av att jag är grinig och trött hela tiden. men men, gud vad jag tjatar om min sömn. ska inte göra det något mera jag lovar =)

Imorgon är det restaurang igen. och det är alltid kul tycker jag. lite tröttsamt att hela tiden bråka om disken och andra småsaker som man bråkar om , men jag antar att det hör till när det gäller skolan, för jag tror knappast att ni bråkar på jobbet disken. Då gör man det utan att säga ett ord =D men men .. sen på torsdag så kommer mamma och hennes jobbarkompisar och äter på skolan. ska bli kul att servera dom. hihih .. det är alltid roligare på kvällen.

Jag ska sluta försöka nu.
lovade mig själv det idag.
blir bara ledsen.
jag klarar mig som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback