Fredag

Det var synd att jag inte såg det du skrev igår bea... men hoppas att du kunde sova sen iaf =) för ikväll är det ju pary och då måste vi vara pigga och glada.

Mina lektioner var inställda idag, men eftersom jag har matte på fredagar var det bara att gå upp och börja jobba.
sitter nu hos mormor och ska hämta mamma senare från jobbet. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ikväll blir det som sagt party för fulla muggar. jag är hel taggad faktsit =)

ska titta lite på tv nu.
se yaa


Kommentarer
Postat av: Therèse

Hahaha, märkte att du var rätt så kalas igår ;) Var med Jennie när du skickade sms - grogghagga ;)

Postat av: bea wiggosmamma

tack för igår <3

2009-03-14 @ 17:27:54
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback