Jag har ingen rubrik.

Jag vet inte hur jag ska börja eller om jag ens ska skriva något, man tittar in på en sida och ser en sak och får en klump i magen, VARFÖR FÅR JAG DET? jag har ingen aning. kanske för att vi en gång var så tajta, jag kan inte styra över hur andra ska tycka, tänka och känna. Kanske är en period just nu, men i sånt fall så tycker jag att den har varat länge. jag vet vad jag vill och vad jag tänker, jag tänker inte styra hur du ska göra. Från och med nu ska jag inte tänka på det längre, jag ska ta hand om mig själv.

Det är nu två nätter kvar tillsammans med Frida, kommer bli tomt att inte vara här längre. men vi kommer ju att ses iaf. men inte som nu, jag har trivts här med henne och hennes katter, har varit lite små kusligt ibland men det är lugnt. vi klarar oss, men det värsta vore ju nu om det skulle börja knacka i huset och när vi går och öppnar så är det ingen där, vi såg en skräckfilm där det hända och den var inte kul att se på men jag klarade mig.  Mickis tyckte jag var barnslig, haha men det bryr jag mig inte om. så de så =D

se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback