Kväller

åh, då är man äntligen hemma och kommer förbli det tills imorgon bitti då jag ska köra mamma till jobbet.
Efter det ska jag hem till mormor, kanske sova lite eller kanske ta ett bad och göra sig klar för kvällen som kommer att bli skit kul då jag ska servera mamma och hennes jobbarkompisar.
MEN, fick just reda på att jag får sova imorgon ! WIIIIIIE ;D

ja, så mycket mera har jag väl inte att skriva om
men såg på beccas blogg att det börjar bli dags att titta på klänning till den stora dagen.
jag har en ide om hur jag vill att den ska se ut, och hittar jag inte en sån så kommer jag blir ledsen  =(
haha .. det löser sig nog, det gör det alltid.

ska titta lite på tv nu.
kanske återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback