PAUSIE

Det är nu paus och jag har smällt i mig världen godaste mackor.
Mamma har själv gjort dom och det är en massa nyttiga och goda saker i den, och det är nog det godaste bröd jag har ätit någon gång. och jag är inte ett stor fan av mackor. haha =) längtar redan till frukosten imorgon. haha =D

tack vare att jag tränade idag så känner jag mig trött.
det är första gånen på länge.
så jag ska försöka sova dirket efter van vetaren =) pappa sa att den var otäck så jag kanske gör honom sällskap där nere, får se hur det blir.
Kan tala om att det är mitt sista inlägg.

Kan inte ni som läser mig blogg lämna ett spår så lovar jag att lämna spår i eran.
ska vi säga att det är en deal? HAHA får se om det är någon som vågar.

Rebecka du borde våga ;)

så jag säger god natt nu.
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl klart att jag vågar kommentare, det är ju bara jag som vågar! Ingen annan verkar det som, eftersom att dom är lite för rädda för dig, du får inte vara så hård :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback