PIZZA!!

vad gör jag alltid vid den här tiden på vardagar? - jo jag tittar på BB och idag fick jag sällskap av frida. Såg ju något igår jag inte skulle ha sett och det var lite små läskigt. Så när första avsnittet var slut sprang jag upp och la mig för jag ville inte ligga kvar här själv. haha =) jag är lite feg ibland, men bara ibland =)

Idag har det varit en så skön dag med både bra väder och knappt en timme i skolan. =)
skit skönt. men imorgon så är det ju inte sådär skit kul att veta att man ska jobba i mer än 12 timmar typ. kommer ju vara som en död fixk på fredag =/ men men det är väl sånt man får ta då.
ska höra med min lärare om jag kan få byta till nästa gång så jag intejobbar heldag. men vi får se.

ja vad kan jag mera skriva .. inte så mycket.
allt rullar på men jag är helt förälskad, typ helt nere i skådespelaren som spelar med i dirty dancing. han är så het. haha =) sen finns det en till kille som jag tycker är grymt het. men det kommer jag aldrig säga vem det är . hahaha =) ingen ni känner så ni vet , eller kanske? haha

se ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback