shooo

Det är så kallt här hemma hos frida, att vi delar på samma täcker i soffan för att få upp värmen,
vi brukar alltid skoja om att om någon kommer in så tror dom säkert att vi är tillsammans, men vi gillar bara närhet. eller hur frida? =)

idag har man varit ledig typ. och då hann jag med att klippa mig vilket var väldigt nödvändigt.
hon klippte kanske 3 centimeter och mitt hår är nu frächt och snyggt igen, men jag tycker att det växer så dåligt. vill ha långt hår nu =) tur att det finns löshår säger jag bara. fast jag anävnder det sällan.
hade en lektion idag och efter den åkte vi och åt pizza och det var ju inte lite gott alltså. det var sjukt gott. har inte ätit det på skit länge.

snart är det glamour och sen ska jag åka iväg och hämta farmor för det är onsdag och det = kör =D
klockan sju som alltid, eller hur johanna?

nej nu ska jag krypa ner under täcket.

=)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback