Tankarna bara Flyger runt

kan inte sova alls känner jag, jag är trött och jag gäspar mycket men inte fan kan jag sova för det. Igår när jag sov hemma his Frida då gick dete jätte bra att sova, men det kanske bara för att jag hade henne brevid mig. jag vet inte men fan detär sjukt jobbigt. Mina tankar bara flyger omkring i huvudet. Det är inte alls kul.
en polare sa idag att "lisa du ser trött ut" ja det var jag också men jag har inte mått så där jätte bra under en tid nu. jag känner mig bortglömd och ledsen och jag vet egentligen inte varför. Jag känner mig orolig över saker och ting, över lite, över vänner, över skolan, hur jag ska göra efter att skolan är slut. KOMMER JAG ATT RÄCKA TILL?
Kommer det gå som man alltid har hoppats på. kommer jag att gå ut skolan med bra betyg? som det känns och verkar nu kommer jag inte kunna göra det. fan allt är jobbigt just nu. vet inte sist jag kunde sova och var trött att jag så fort la mig så somnade jag? det minns jag inte, NEJ utan det ska ta typ 100 år innan jag somnar och sen vaknar jag lite fort och är på ett uselt hömur.
Nej det är inte min tid nu. fan fan fan.
sen saknar jag en jävla massa saker, men inget jag vill skriva om nu.
det kan handla om någon eller något.

sen blir jag så jävla ledsen när jag vet att mina vänner mår dåligt. just nu mår en mycket fin tjej dåiligt och det finns inget jag kan göra åt det för att det ska bli bra igen för henne. Om jag kunde så skulle jag ta hennes smärta i min kropp så att hon mår bra. fyfan, jag hatar när människor är ledsna, jag är hellre ledsen själv i min ensamhet än att ni andra är det. för som dom flesta vet så visar jag inte att jag är ledsen bland folk.


Nu känns det som att jag har fått skriva av mig lite grann iaf. det känns lite bättre.
resten ska jag skriva i min privata Dagbok. för allting vill jag inte dela med mig på bloggen på internet. vissa saker behöver man bara få skriva av sig och sen är det allt bra. eller iaf nästan. Så nu är det lägg dags IGEN. HAHA

Puss / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback