TRÖTTARE ÄN VANLIGT

känns som att det har varit en fullspäckad dag, men det har det ju inte riktigt varit =)
Gick  upp runt halv tio fixade till mig och åkte ner till skolan för att ha samtal med min lärare, Pappa var med också. =D efter det så gick jag upp till farmor var där och sjöng och pratade om hitler och lite annat. Rätt kul att prata och diskutera med henne, det borde ni prova på.
Sedan runt klockan ett så träffade jag frida, vi gick ner till stan och sen kom mickis. mycket trevlig. bjöd Frida på mat idag för att hon är så snäll. hihih <3
För en gångs skull så ville jag gå på stan med henne, det var väl kul frida?
Stötte även på Rebecka och Johanna som satt och åt. så vi stannade och pratade lite med dom sen gick vi själva och åt.

så mycket mera har inte hänt.
träffade jennie ett tag med men hon var sjuk så det blev inte så långvarigt :)

ska lägga mig nu, för fan jag är ju trött alltså.
det är inte likt mig.

ca 10 000

Kommentarer
Postat av: becca

bäst att jag kommenterar,

och kommentaren kommer ifrån mig, lina, jonathan och johanna. ingen utav oss vill ha bitmärken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback