Johanna, mim fot är bättre nu, men jag känner i vissa lägen att den gör ont fortfarnade men kan gå vanligt iaf! sen vill jag igen säga grattis. det är inte lätt att ta körkort men till slut så gjorde du det iaf. ett stort grattis till dig.

Idag stod jag och lina i disken vilket var underbart skönt måste jag säga. Men imorgon lär det inte bli lika roligt, för vi har 91 gäster som vi ska servera imorgon så gissa om jag kommer att vara död imorgon! fyfan, sen ska jag upp på fredag och ha matte klockan nio på morgnen, hur ska jag stå ut? hur ska jag orka ? jag fattar inte det, får trösta mig själv med att det snart är slut på denna skiten. fy fan vad skönt. för nu är jag så trött på skolan att jag snart ger upp. hade det inte varit så kort tid kvar som det är nu så hade jag inte gått dit imorgon eller resten av tiden, så jävla trött är jag på det hela.

åh, ibland önskar jag bara att jag vore någon annan. Någon som vågar saker. som vågar ta risker.
Någon som verkligen vet vad hon vill och vågar ta för sig. visst vågar jag ta för mig, men inte på det sättet. åhhhh.
jag önskar jag var du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback