aj aj

Vad hände igår?
jo jag var den enda nyktra av oss för jag körde bil =)
men vad hände mig tror ni? jo jag ramlade och gjorde illa foten, så nu haltar jag omkring på lånade kryckor och väntar på att det ska bli måndag så jag kan få åka till min husläkare för att få en remis till röntken. HAHA =) så jag får gå omkring och skratta för mig själv så att ingen annan kan göra det :D haha

Lina pratar just nu med johanna och hon berättar att hennes mamma gick runt och letade en en pinne så att deras katter kan gå in eller ut =) haha ..hin är bara för söt.
ikväll kanske vi hittar på något med dom andra. hoppas att frida orkar vara med.  hihi =)

ja .. nu börjar mitt tålamod ta slut för detta.
pallar inte skriva mera.

måste bara fråga för att se om jag kan få något svar. vad gjorde ni på Valborg då? =)

puss på örat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söt du är! :) Hoppas foten blir bättre snart. Puss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback