EVIGHET

Just nu känns det som en evighet sen jag var i skolan och hade en lektion. hade ingen förra veckan typ och har inte haft någon denna vecka. Men imorgon bryts det mönstret tyvärr .. tror vi har våran sista severings lektion då. plus att vi inte kommer att ha någon lärare då heller. så det kommer att bli intressant. köken har nämligen ingen heller =) Men det går nog bra om alla kan samarbeta vilket jag har mycket svårt att tro eftersom att allt är som det är just nu. haha^^ lite komiskt är det. folk går till andra och snackar om saker som dom känner? varför bara inte komma till oss. , vi bits inte. jag lovar.

pluggade matte ikväll med adde och paulina, det gick bra tycker jag. ska fortsätta med det imorgon och en stund på fredag också. för på fredag eftermiddag så har jag mitt absolut sista prov i det. MÅSTE klara det, VILL klara det som fan, det skulle kännas så jävla skönt att bara få klara av det. om jag klarar det så ska jag? jag ska göra något som verkligen bevisar att jag blir hur glad som helst? men vad ska jag göra? hjälp mig komma på något? kanske bada igen fast det är kallt? Nej fan jag kommer inte på något.

Nej men om man ska ta och gå och lägga sig för idag kanske.
måste varva ner innan känner jag. är hur trött som helst.

BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback