SKIT

åh vad jag är trött och hungrig. Sitter nu i skolan och är arg på altt.
Kan ha att göra med att jag är hungrig som sagt.
Ikäll blir det tjej middag på någon mysig restaurang. sen ska jag hem och försöka sova tidigt. kanske ta en ledig dag imorgon för att sova ut. är så himla trött på allt detta som har med skolan att göra. Sen nu kommer sven med ett prov som vi ska göra sista veckan , plus att vi ska göra ett arbete nu som ska vara klart idag. tror ni man blit något arg eller? vilken lärare gör det om jag får fråga? INGEN! Han gör det för att han vill bli ihågkommen. ja, men på vilket sett kommer han bli ihågkommen på då? haha

jaja .. har ajg något mera att klaga på? nej ajg tror ej det.
så vi hörs nästa gång jag vill klaga på skolan.
puss på er sä länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback