AKTIV

Detta är sant.

Jag gick upp skaplig tid idag, alltså typ halv nio! åkte till kungsörsbagaren och åt frukost med mormor, antia och björn. Det smakade faktiskt mycket bra. Kaffe på morgonen är inte så dumt om jag får säga de. Efter det blev det frissan fixa mitt hår och jag är sjukt nöjd. =D Efter det hem till mormor och käka mat, spöa henne i Rummi och sen for jag och träna med pappa. Det blev badminton och där ligger jag i lä vad gäller pappa. Som tur var så tränade vi bara mig så jag ska bli bättre och kunna slå jennie och bengan när vi spelar. Fast vi slår dom ändå =D HAHA sen efter det blev det mat igen och ssen kören och nu är jag hemma. ÄNTLIGEN!! Har verkligen saknat min säng.

Haft en bra dag?

/ L isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback