Helgen

fredagen blev en mycket lugn dag tillsammans med frida. Vi åkte fram och tillbaka med bilen eftersom att frida tycker att det är så roligt att köra nu när hon äntligen fick sitt kör kort. Ja just de, har du fått hem ditt riktiga körkort frida? På kvällen var det idol och mys med hennes familj, sen åkte jag hem sov och tog det lugnt på dagen igår. sen på eftermiddagen kom den lilla familj vi har och firade pappa som fyllde år. =)
Busade runt med mina kusiner som är dom bästa i hela världen. Älskar dom små tjejerna. Tyvärr låg elvira i feber så hon och Cecilia kom inte.
Sen på kvällen så bar det iväg till Västerås och festade. hade verkligen hur kul som helst =) träffade Andreas också och det var mys.

Idag har jag verkligen inte gjort så mycket.
Spelade som vanligt badminton med pappa och familjen samuelsson. Vi spöade skiten ur dom =D

det var min helg.
hur var eran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback